Pomoc przy zakupach

Witamy w samouczku dla osób kupujących. Poniżej znajdują się poszczególne etapy, które należy przejść aby dokonać zamówienie w sklepie. W przypadku trudności w dokonaniu zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 668 02 69 48 lub pod adresem mailowym biuro@druksystem.com.pl .

 

Kategorie


 Produkty w drukarni 

Spośród wszystkich produktów wybieramy ze strony głównej interesujący nas. Jeżeli zamówienie od Państwa dotyczy innego produktu prosimy skontaktować się przez zakładkę KONTAKT widoczną w górnym prawym rogu.

Szczegóły dotyczące towaru

Indywidualne cechy materiałów drukarskich

Wybieramy indywidualne cechy produktu wg. zapotrzebowania. UWAGA ilość oznacza ilość różnych projektów Ilość 2 oznacza dwa projekty wizytówek o nakładzie 100szt.

Wybierając poszczególne cechy zmienia steruje się ceną końcową.

Drukarnia jest również w stanie po kontakcie z obsługą sprzedaży wprowadzić inne parametry produktu (wycena indywidualna).


Sfinalizowanie transakcji

Potwiedzenie zamówienia w cyfrowej drukarni online

Po kliknięciu dodaj koszyk konieczne jest potwierdzenie zamówienia.

Widok koszyka


Widok koszyka finalizującego zamówienia w drukarni

Przejście do koszyka


 Widok zamówienia w systemie drukarni

 W widoku koszyka widzimy wszystkie produkty, które dodaliśmy.

Dane kontaktowe dla drukarni

Krokiem drugim jest zarejestrowanie konta, bądź zalogowanie się na istniejące i podanie swoich danych kontaktowych.

Dane do wysyłki mogą być różne od danych kontaktowych.

Wybór metody wysyłki

Dostawcy z drukarni

Ważne jest wypełnienie wszystkich pół oznaczonych gwiazdką (*) oraz kliknięcie na "Przejdź do realizacji zamówienia". 

Ważne jest wybranie metody wysyłki. Oferujemy 3 rodzaje wysyłki:

    wg. cennika T&T zamówienia standardowe,
    wg. ustaleń indywidulanych przy dużych zamówieniach lub wyborze własnego kuriera,
    oraz odbioru osobistego w Szczecinie na prawobrzeżu.


Wybór metody płatności


Wybór metody płatności
 

Osoby, króre chcą otrzymać paczkę od T&T prosimy o wybranie: "Zapłać przelewem" bądź "Przelewy 24".
 
Po kliknięciu z na daną opcje pod daną ikoną system w przypadku:

1. "Zapłać przelewem" poda nr zamówienia oraz dane do przelewu,

2. "Płać z Przelewy 24" przeniesie bezpośrednio na stronę banku gdzie wszystkie dane zostaną automatycznie wygenerowane.


Jeżeli wybieramy "Zapłać przelewem" w celu skrócenia czasu wysyłki płaconej samodzielnie prosimy o podanie w tytule przelewu numeru zamówienia lub wymienienie rzeczy, których dotyczy zakup.

Widok konta klienta

Konto osobiste w drukarni

Klienci aby zobaczyć pokazane tutaj okno muszą zalogować się. Okno logowania widoczne w prawym górnym rogu ekranu, a następnie kliknąć na swoje imię i nazwisko.

Widok realizowanych zamówień

Widok podsumowania zamówienia

Widok realizowanych zamówień dostępny jest w zakładce "Historia i szczegóły zamówień".

Przesyłanie pliku na serwer z projektem dla drukarni online

Pliki dla drukarni można przesyłać na dwa sposoby.

Wgrywanie plików na FTP do drukarni

Pliki które są w formatach GIF, JPG, PNG wysyłane są przed rozpoczęciem realizacji zamówienia na dole produktu.

Wysyłanie pliku projektu

Pliki w pozostałych formatach wysyłane są do drukarni przez KONTAKT widoczny w prawej górnej części strony. Tam będąc zalogowanym na swoje konto podajemy numer zamównia (lista zamówień dostępna jest automatycznie). Następnie plik wgrywany jest na serwer i wysyłany do firmy. UWAGA PROSIMY WYBIERAĆ TEMAT "OBSŁUGA SPRZEDAŻY".